Συμβουλευτική Επιτροπή

Η Συμβουλευτική Επιτροπή είναι μια νέα πρωτοβουλία του μεταπτυχιακού μας που ξεκίνησε την λειτουργία της το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.

Αποστολή της συμβουλευτικής επιτροπής θα είναι να λειτουργεί συμβουλευτικά-υποστηρικτικά στον Διευθυντή και στην Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών του προγράμματος, σε θέματα όπως η στρατηγική του προγράμματος, οι σχέσεις του με την αγορά εργασίας και τον κλάδο της ΔΑΔ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, κλπ. Με αυτό τον τρόπο πιστεύουμε ότι η Συμβουλευτική Επιτροπή θα συμβάλλει καθοριστικά στην περαιτέρω μελλοντική ανάπτυξη και εξέλιξη του μεταπτυχιακού μας προγράμματος.

Μέλη της Επιτροπής είναι απόφοιτοι του προγράμματος και έμπειροι HR Directors/Managers Ελληνικών και Πολυεθνικών επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα οι ακόλουθοι (αλφαβητικά):

Δώρα Αγγελοπούλου, Founder, Learning & Development Architect, Game Tree (Απόφοιτη ΠΜΣ στη ΔΑΔ ΟΠΑ)

Η Ντόρα Αγγελοπούλου είναι ιδρύτρια της Game Tree, μιας εταιρείας Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Δεξιοτήτων (Soft Skills), η οποία έχει συμπεριληφθεί στη λίστα υποψηφιοτήτων των έγκριτων Learning Technologies Awards, των πιο ανεξάρτητων και περιζήτητων διεθνών βραβείων στον κλάδο. Η καριέρα της ξεκίνησε το 2004. Έχει εργαστεί ως Εκπαιδεύτρια και Σύμβουλος Μάθησης σε μεγάλους οργανισμούς και στην Game Tree, λαμβάνοντας τιμητικές διακρίσεις. Η Ντόρα είναι κάτοχος πτυχίου στα Οικονομικά των Επιχειρήσεων και μεταπτυχιακού τίτλου (M.Sc.) στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι πιστοποιημένη Kirkpatrick Certified Professional®, μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ. Έχει λάβει Δίπλωμα Coaching πιστοποιημένο από τον ICF και επαγγελματική διαπίστευση στην Εμπειρική Μάθηση από το Institute for Experiential Learning. Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει το κεφάλαιο «Διαμορφώνοντας το Πλαίσιο στο Coaching» στον συλλογικό τόμο Coaching Guide, ενώ το εθελοντικό της έργο περιλαμβάνει τη συμμετοχή της ως Μέντορας στον οργανισμό Women On Top.

Μαίρη Ασλανίδη, HR Manager, Greece & HRBP, Hemmersbach

Η Μαίρη Ασλανίδη ξεκίνησε την καριέρα της στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας αλλά γρήγορα την κέρδισε αυτός του Ανθρώπινου Δυναμικού. Έχει σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων και στη ψυχολογία και τα τελευταία χρόνια εργάζεται στη γερμανική πολυεθνική εταιρία πληροφορικής Hemmersbach, ως HR Manager για την Ελλάδα. Η προσέγγισή της είναι ανθρωποκεντρική και διαμορφώνεται από τους πυλώνες της ενσυναίσθησης, της ψυχικής ανθεκτικότητας και της συναισθηματικής νοημοσύνης.

Κώστας Βαβαρούτας, HR Director, Cenergy Holdings

Ο Κώστας Βαβαρούτας διαθέτει σημαντική εμπειρία ως στέλεχος HR και μέλος εκτελεστικών επιτροπών σε μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς, για πάνω από 27 έτη. Σήμερα κατέχει τη θέση του HR Senior Director της Cenergy Holdings, επιβλέποντας όλες τις πτυχές HR των δυναμικά αναπτυσσόμενων εταιρειών της, της Hellenic Cables και της Σωληνουργεία Κορίνθου.

Είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων ΜΒΑ και M.Sc. με ειδίκευση στο Ανθρώπινο Δυναμικό καθώς και πιστοποίησης FCMI του Chartered Management Institute. Επίσης, υποστηρίζει ενεργά την κοινότητα του HR ως μέλος του ΣΔΑΔΕ, της Συμβουλευτικής Επιτροπής του ΜΠΣ στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του ΟΠΑ και άλλων φορέων, ενώ συμμετέχει εθελοντικά σε προγράμματα mentoring μαθητών λυκείου και νέων πτυχιούχων.

Θεόφιλος Βασιλειάδης

Θεόφιλος Βασιλειάδης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος Kariera.gr & Socital

Ο Θεόφιλος Βασιλειάδης είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στο Kariera.gr καθώς και Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Socital, εταιρίας software σε AI / Machine Learning με δραστηριότητες στο Λονδίνο και την Αθήνα. Το 1997 ίδρυσε το Kariera.gr, την κορυφαία εταιρία on-line προσλήψεων στην ΝΑ Ευρώπη- πωλήθηκε το 2007 στο CareerBuilder.com και εξαγοράστηκε το 2020 από Όμιλο Ελλήνων επενδυτών συμπεριλαμβανομένου και του κ. Βασιλειάδη- και το 2006 την IMI, εταιρία εκδηλώσεων στο Ντουμπάι και τη Σαουδική Αραβία, η οποία πωλήθηκε το 2014 σε ιδιώτες επενδυτές. Είναι απόφοιτος του Harvard Business School για το πρόγραμμα “Owners/Presidents Management Program (OPM)” το 2010 καθώς και του Singularity University στην Καλiφόρνια για το “Executive Program” το 2014. Παράλληλα με τη διοίκηση επιχειρήσεων, ο κ. Βασιλειάδης συμμετέχει σε ακαδημαϊκές διασκέψεις, εκδηλώσεις TEDx, καθώς και σε panels μέσων ενημέρωσης ως ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επιχειρηματικότητας και έχει επεκτείνει την εμπειρία του στη διδασκαλία Επιχειρηματικότητας και Ηγεσίας σε σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων στην Ελλάδα και την Ινδία.

Πέγκυ Βελλιώτου, Partner, Consulting KPMG

Η Πέγκυ είναι Γενική Διευθύντρια (Partner), υπεύθυνη για την Αξιολόγηση και Επιλογή Στελεχών και Ταλέντων καθώς και για το On – Boarding C- Level στελεχών.

Η καριέρα της στη KPMG ξεκινά το 1999 και μέχρι σήμερα με την ομάδα της έχουν διαχειριστεί έργα απαιτητικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επιπλέον, από το 2020 έχει αναλάβει και το ρόλο του Head of People (HoP), εσωτερικά για την KPMG Ελλάδας. Έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 12.000 συνεντεύξεις επιλογής και αξιολόγησης απόδοσης και έχει τοποθετήσει με την ομάδα της, πάνω από 3.000 στελέχη.

Η εκπαιδευτική της εμπειρία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων που απευθύνονται σε έμπειρα στελέχη για διαφορετικούς κλάδους. Η ομάδα της αποτελείται από έμπειρα στελέχη, με πολύ σημαντική κλαδική εξειδίκευση και βαθιά γνώση της αγοράς.

Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία το 1991 στην εταιρεία GOOD YEAR HELLAS ως οικονομική αναλύτρια. Το 1995 προσελήφθη στη SHELL HELLAS ως επιχειρησιακή αναλύτρια στη Διεύθυνση Πωλήσεων Σταθμών Εξυπηρέτησης.  Το 1997, συμμετείχε σε πανευρωπαϊκό πρόγραμμα, που έγινε ο πυρήνας για την προσαρμογή και εφαρμογή της πανευρωπαϊκής διαδικασίας μετασχηματισμού (Shell global transformation process) στις ιδιαίτερες συνθήκες της χώρας. Ως συνέχεια του προγράμματος μετασχηματισμού της εταιρείας, ασχολήθηκε και με θέματα αλλαγής της εταιρικής κουλτούρας. 

Η Πέγκυ είναι απόφοιτη του Οικονομικού τμήματος του ΟΠΑ (ΑΣΟΕΕ) με μετεκπαίδευση στο πρόγραμμα “Advanced Negotiations and Decision Making Skills” - Harvard Business School .

Λοιπές δράσεις

  • Εκλεγμένο μέλος του ΔΣ των αποφοίτων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών 
  • Μέλος της επιτροπής WIB (Women in Business) του Ελληνοαμερικάνικου Επιμελητηρίου Ελλάδας 
  • Εθελόντρια σε δράσεις ενημέρωσης/ απασχόλησης νέων και έμπειρων στελεχών για την Ελληνική και Διεθνή αγορά 
  • Εθελόντρια σε προγράμματα coaching - mentoring σε συνεργασία με ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα
  • Είναι πιστοποιημένη  εκπαιδεύτρια του Iνστιτούτου SANDLER.
  • Επίσης έχει παρακολουθήσει το “Executive Training in Motivating People for High Performance” από το Cornell University -Johnson Graduate School of Management.
Μαρίνα Βέργου

Μαρίνα Βέργου, HR Director, Groupama Aσφαλιστική

Η Μαρίνα Βέργου διαθέτει πάνω από 25 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στο χώρο του HR.

Έχει σπουδάσει Κοινωνιολογία κι έχει παρακολουθήσει το Executive Management Programme του ΟΠΑ.  Έχει εργαστεί στη Geniki Bank του ομίλου Societe Generale σε θέματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού ως Επικεφαλής Διαχείρισης Επαγγελματικής Καριέρας, στην εταιρία Giannidis Group (VITEX, HERMES) Chemical Industry ως HR Director, όπου είχε την ευθύνη των 4 εργοστασίων στην Ελλάδα και των θυγατρικών και από το 2010 εργάζεται στη Groupama Aσφαλιστική ως HR Director. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε transformation projects, change management, employees engagement & cultural shift και restructuring. 

Μαρία Βερούχη

Μαρία Βερούχη, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Edenred Ελλάδος

Η Μαρία Βερούχη είναι κάτοχος πτυχίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Executive MBA. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σε ηγετικές θέσεις πολυεθνικών οργανισμών στους τομείς της τεχνολογίας και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Επικεντρώνεται στην επιχειρηματική ανάπτυξη μέσω καινοτομίας και στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

Από το 2015 που εντάχθηκε στην Edenred Ελλάδος, η Μαρία έχει ηγηθεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης & προώθησης καινοτόμων προϊόντων & υπηρεσιών, όπως η προσθήκη των καρτών Edenred σε mobile wallets το 2019, η εισαγωγή της πρώτης άυλης κάρτας στην ελληνική αγορά με την Ticket Restaurant ZERO, καθώς και η πρώτη multi-benefit κάρτα - MyBenefits - η οποία επίσης διατίθεται σε άυλη μορφή από το 2023.  

Τον Απρίλιο του 2023, ανέλαβε καθήκοντα ως Διευθύνουσα Σύμβουλος της Edenred Ελλάδος, με στόχο τη συνέχιση της ανάπτυξης ασφαλών και καινοτόμων ψηφιακών λύσεων που ενισχύουν την ικανοποίηση και την αποδοτικότητα των εργαζομένων, υποστηρίζοντας τους επαγγελματίες HR στην προσπάθειά τους για έναν καλύτερο κόσμο εργασίας για όλους.

Στέλλα Βουλγαράκη, Chief People Officer, Kaizen Gaming

Η Στέλλα Βουλγαράκη είναι C-Level στέλεχος με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας σε δυναμικά, παγκόσμια περιβάλλοντα. Διαθέτει εξειδίκευση στην οργανωσιακή ανάπτυξη, τη διαμόρφωση εταιρικής κουλτούρας και τη διαχείριση αλλαγών. Έχει εργαστεί σε διάφορους κλάδους, τόσο ως σύμβουλος όσο και ως υψηλόβαθμο στέλεχος, παραδίδοντας επιτυχημένα προγράμματα μετασχηματισμού που συνδυάζουν τη βελτίωση της απόδοσης των ανθρώπων με την επίτευξη επιχειρηματικής αξίας.

Το 2022, η Στέλλα ανέλαβε τη θέση της Chief People Officer στην Kaizen Gaming, σε μια περίοδο ταχείας παγκόσμιας ανάπτυξης. Με όραμα και στρατηγική, δημιούργησε μια διεθνή ομάδα ανθρώπινου δυναμικού, εφαρμόζοντας μια αποκεντρωμένη προσέγγιση στη διοίκηση. Το έργο της εστιάζει στην ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας και στη διάδοση των αξιών της εταιρείας σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Kaizen Gaming, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ευθυγράμμιση της εταιρικής ταυτότητας και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της εταιρείας.

Πέτρος Κολώνιας, Senior HR Director, Netcompany-Intrasoft (Απόφοιτος ΠΜΣ στη ΔΑΔ ΟΠΑ)

Ο Πέτρος Κολώνιας είναι στέλεχος στο HR, με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας σε ταχύτατα αναπτυσσόμενα και παγκόσμια περιβάλλοντα όπως η AstraZeneca, GSK, Coca-Cola HBC, Cepal και η Netcompany-Intrasoft. Ο Πέτρος, έχοντας δουλέψει σε διαφορετικούς ρόλους και σε θέσεις ευθύνης, έχει υλοποιήσει διάφορα προγράμματα σε όλους τους τομείς του HR, όπου επικεντρώνονται στη προσέλκυση ανθρώπινου δυναμικού, ανάπτυξη, αναγνώριση και βελτίωση της απόδοσης των ανθρώπων, ενώ παράλληλα προσφέρουν επιχειρηματική αξία.

Από το 2022, ο Πέτρος έχει αναλάβει το ρόλο του Senior HR Director στη Netcompany-Intrasoft, ενώ κατέχει MSc στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και BSc στην Οικονομική και Περιφερειακή Ανάπτυξη από το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Ρένια Κρεμαλή, Group Human Resources Director, Saracakis Group of Companies

Η Ρένια Κρεμαλή είναι Διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, διαθέτει Επαγγελματική Πιστοποίηση στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πιστοποίηση Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας.

Σήμερα εργάζεται ως στέλεχος στο χώρο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, έχοντας κεφαλαιοποιήσει την 26-ετή εμπειρία που συνέλεξε από την εργασία της σε Πολυεθνικές και Ελληνικές Εταιρίες στην Ελλάδα και το Εξωτερικό (Procter & Gamble, Shell International, Esha, Toyota Hellas, Saracakis Group of Companies, Intracom Telecom) και την επαφή της με ποίκιλλες εργασιακές κουλτούρες και περιβάλλοντα.

Θεωρεί τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού ακρογωνιαίο λίθο κάθε σύγχρονης επιχείρησης και έχει αναπτύξει ιδιαίτερη τεχνογνωσία στην Οργανωσιακή Ανάπτυξη, στην Εκπαίδευση Εργαζομένων, στην Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού, στο Μετασχηματισμό και τη Βελτιστοποίηση των Επιχειρησιακών Λειτουργιών και τη Δημιουργία Ομάδων που κερδίζουν.

Αναστασία Μακαριγάκη, Μέλος Εκτελεστικής Επιτροπής, Further Up-HR

Η Αναστασία εντάχθηκε στο δυναμικό της PepsiCo το 2008. Αυτή τη στιγμή κατέχει το ρόλο της Senior HR Director Central Europe & Greater Balkans (11 χώρες), ενώ επιπλέον είναι υπεύθυνη για την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις στην Ελλάδα. Η Αναστασία ηγήθηκε με επιτυχία της εναρμόνισης των επιχειρήσεων Τροφίμων και Αναψυκτικών, της αναδιοργάνωσης του τομέα των Αναψυκτικών στην Ελλάδα, της υποστήριξης της ανάπτυξης της οργάνωσης των Βαλκανίων και κεντρικής Ευρώπης και των κατηγοριών Μάρκετινγκ της Ανατολικής Ευρώπης στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού. Έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη και τη διατήρηση της αναγνώρισης της εταιρείας ως "Great Place to Work" και "Top Employer" στις παραπάνω περιοχές.  

Έχει εμπειρία στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Επικοινωνίας  από το χώρο της βιομηχανίας, του λιανεμπορίου και των υπηρεσιών.  Έχει εμπλακεί σε έργα εκκίνησης και ανάκαμψης επιχειρήσεων που της έδωσαν την δυνατότητα να κατανοήσει τον τομέα του Change Management που είναι και η αγαπημένη της περιοχή στο HR.

Είναι κάτοχος πτυχίου Bachelor και ΜΒΑ από το U. Mass., Boston. Τέλος είναι πιστοποιημένη Coach σύμφωνα με το Co-Active Coaching Program.

Φραγκίσκη Μελίσσα

Φραγκίσκη Μελίσσα, Chief Human Resources Officer, Alpha Bank

Η Φραγκίσκη Μελίσσα σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων από το Πανεπιστήμιο Columbia σε Industrial/Organizational Studies και από το New School for Social Research σε Social Studies. Διαθέτει 25 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού και εντάχθηκε στο δυναμικό της Alpha Bank πρόσφατα, προερχόμενη από τη Vodafone, όπου τα τελευταία 8 χρόνια ήταν Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στη Ρουμανία. Επίσης, διετέλεσε Περιφερειακή Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη στην Colgate Palmolive, ενώ στην καριέρα της είχε θητεία σε θέσεις ευθύνης στη Makro Cash & Carry και στην KPMG.

Ηρώ Μέλλιου

Ηρώ Μέλλιου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Vodafone Ελλάδας

Η Ηρώ Μέλλιου είναι Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Vodafone Ελλάδας. Εντάχθηκε στο δυναμικό της Vodafone Ελλάδας το 2016 ως επικεφαλής του τμήματος Centers of Expertise της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Στο διάστημα αυτό ηγήθηκε με επιτυχία του σχεδιασμού και της υλοποίησης πρωτοβουλιών που αφορούν στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο μετασχηματισμό του τρόπου εργασίας και των οργανωτικών δομών, καθώς και στην προώθηση θεμάτων που αφορούν στην διαφορετικότητα και την ενσωμάτωση. Η Ηρώ συνέβαλε καθοριστικά στην τοποθέτηση της Vodafone Ελλάδας ανάμεσα στους 20 καλύτερους εργοδότες της χώρας.

Είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Masters’ Degree σε Management Learning του Πανεπιστημίου του Lancaster. Πριν από τη Vodafone εργάστηκε στον Τομέα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού σε πολυεθνική συμβουλευτική εταιρεία.

Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια & Partner, Response S.A.

Εργάστηκε στην Πληροφορική συνδιαμορφώνοντας μεγάλα έργα (Ασφαλιστικο-Τραπεζικό, Λιανικής, Υγείας, Δημόσιο και Βιομηχανία). Ξεκίνησε από την ΙΒΜ ως προγραμματίστρια/αναλύτρια και μεταπήδησε στις πωλήσεις. Ανέλαβε θέσεις ευθύνης (Siemens, Wincor Nixdorf Hewlett Packard). Διετέλεσε Διευθύνουσα Σύμβουλος της NCR Hellas και της Prohealth Hellas. Είναι Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων, Μέντορας Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας στο ΟΠΑ, Πάντειο, The Egg, ΣΕΝ, ομαδα ΕΜΠ PROM (F1), αρθρογράφος, συγγραφέας, μέλος Διοικητικών Συμβουλίων και επιτροπών αξιολόγησης και διαπιστευμένη Coach από το Logos University, USA & Agile HR Certified Professional.

 

Κωνσταντίνα Μπάρκα, People & Culture Director Greece & Cyprus, Coca Cola HBC

Η Κωνσταντίνα Μπάρκα είναι η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο. Η κ. Μπάρκα αποτελεί μέλος της Διοικητής Ομάδας και ηγείται της στρατηγικής της Coca-Cola Τρία Έψιλον σε ζητήματα ανθρωπίνου δυναμικού, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των ανθρώπων και στην ενίσχυση της δέσμευσής των ομάδων σε ένα δημιουργικό, συμπεριληπτικό, ασφαλές και πρωτοποριακό περιβάλλον εργασίας. Ξεκίνησε την καριέρα της στην Coca-Coca HBC το 2013 ως Compensation & Mobility Manager για τις 28 χώρες του ομίλου,  έχοντας αναπτύξει πολυετή εμπειρία  στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού ως HR Business Partner και σύμβουλος σε μεγάλες εταιρείες όπως η Willis Towers Watson, η Diageo και η Microsoft Hellas.  Το 2017, εντάχθηκε στην ομάδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο ως HR Business Partner, συμβάλλοντας σημαντικά στην υλοποίηση πρωτοποριακών αλλαγών για την εξέλιξη του εργασιακού περιβάλλοντος της εταιρείας και στην ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού του οργανισμού μέχρι το 2021 που ανέλαβε το ρόλο του People & Culture Director για Ελλάδα και Κύπρο. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του ΟΠΑ και διαθέτει πτυχίο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών από το Πάντειο ενώ επίσης έχει παρακολουθήσει το Advanced HR Executive Program στο Michigan Ross University.

Ειρήνη Παναγιωτακοπούλου, Chief Human Resources Officer, Deloitte

Με 25 έτη παρουσίας στην «πρώτη γραμμή» των «Big Four», η κα Ειρήνη Παναγιωτακοπούλου κατέχει τον ρόλο Chief Human Resources Officer στην Deloitte Greece. Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας το πλάνο προσέλκυσης ταλέντων του οργανισμού, το όραμά της για «την ενσωμάτωση της διαφορετικότητας & συμπερίληψης στη διαδικασία των προσλήψεων» και «την εξασφάλιση της ισότητας των φύλων στον εργασιακό χώρο» παραμένει ισχυρό και αναλλοίωτο.

 

Μαρία Σαββάκη, Payroll Area Lead Central Eastern Europe, Mondelez International & Πρόεδρος Συλλόγου Αποφοίτων ΠΜΣ στη ΔΑΔ ΟΠΑ (Απόφοιτη ΠΜΣ στη ΔΑΔ)

Η Μαρία Σαββάκη είναι Payroll Area Lead Central Eastern Europe στη Mondelēz International και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Αποφοίτων HR Society του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Απόφοιτη Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Universidad Complutense της Μαδρίτης και κάτοχος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και του International MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η καριέρα της ξεκίνησε πριν 9 χρόνια στην People Team της Mondelēz International αναλαμβάνοντας διαφορετικούς ρόλους (HR Assistant, HR Plant Coordinator, Payroll Regional Advisor Europe, Payroll Lead South Central Europe) και έχοντας διαχειριστεί απαιτητικά έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επιπλέον, από το 2024 έχει αναλάβει το ρόλο Payroll Area Lead διοικώντας 17 χώρες στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Σωτήρης Σταματίου, People Director, Cosmos Sport S.A.

O Σωτήρης Σταματίου είναι Group Human Resources Director του Ιδρύματος Ωνάση από τον Ιούλιο του 2016 και Πρόεδρος του ΔΣ του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ) από τον Δεκέμβριο του 2016.

Έχει εργαστεί στον Όμιλο Ελληνικών Πετρελαίων ως Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Εγχωρίας αλλά και Διεθνούς Εμπορίας, στην Interamerican ως Υποδιευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού, στη Shell Hellas ως Διευθυντής Δικτύου Πρατηρίων για Ελλάδα, Ιταλία & Βουλγαρία και στην Procter & Gamble Hellas ως Recruiting & Employee Service Manager. Έχει επίσης εργασθεί στην Shell στην Κωνσταντινούπολη για 3 μήνες και στο EIM στην Ολλανδία για 5 μήνες στην αρχή της καριέρας του.

Είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών Επιστημών της ΑΣΟΕΕ, μεταπτυχιακού διπλώματος στην Επικοινωνία και έχει ολοκληρώσει επαγγελματικά προγράμματα στο ALBA, IMD και Aschridge University και μέλος των ΔΣ του ΣΔΑΔΕ των περιόδων 1992 - 1998 και 2011 έως σήμερα.

Αθηνά Σταύρου, People Director, Cosmos Sport S.A.

Η Αθηνά Σταύρου είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και Πτυχίου Οικονομικών από το Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης (Πανεπιστήμιο Πειραιά). Εργάζεται στην Cosmos Sport S.A. ως People Director. Διαθέτει εξειδίκευση στo Talent Management, την οργανωσιακή ανάπτυξη και το employee engagement, συνδέοντας τις στρατηγικές ανθρώπινου δυναμικού με τους επιχειρηματικούς στόχους για την ενίσχυση της απόδοσης, της ανάπτυξης και ύπαρξης μιας υγιούς εταιρικής κουλτούρας. Προηγούμενη εμπειρία στους τομείς του Λιανικού Εμπορίου, FMCG και Φαρμακευτικών Προϊόντων. Πάθος για συνεργασία σε ομάδες και προώθηση ενός συνεργατικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Άννυ Χατζηκωνσταντίνου, Founder - Managing Partner, Boyden

Η Άννυ Χατζηκωνσταντίνου διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στην αναζήτηση στελεχών και έχει υπηρετήσει ως στέλεχος στους κλάδους της Τεχνολογίας, των Καταναλωτικών και στο λιανικό εμπόριο για πάνω από 30 έτη. Σε αυτό το διάστημα, διακρίθηκε συμβάλλοντας στον επιτυχημένο μετασχηματισμό μέσω τεχνολογίας, της έξυπνης διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού και της ανάπτυξης ηγεσίας. Με σπουδές στην Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ στα Οικονομικά, την Διοίκηση Επιχειρήσεων και τη Διαφήμιση, η Άννυ εργάστηκε ως υψηλόβαθμο στέλεχος, πριν επανιδρύσει την Boyden Greece & Cyprus στην Αθήνα το 2020. Μιλάει άπταιστα Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και επίσης γνωρίζει Ισπανικά και Ιταλικά.