Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 3ος Μαθητικός Διαγωνισμός στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ»

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 3ος Μαθητικός Διαγωνισμός στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ»

 

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο Τρίτος (3ος) Μαθητικός Διαγωνισμός στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ» για μαθητές Γ’ Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, ο οποίος διοργανώνεται από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ), σε συνεργασία με την Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Ο Διαγωνισμός «ΕΡΜΗΣ» ξεκίνησε το 2020 με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών από την ίδρυση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διεξάγεται κάθε χρόνο.

Η Α' Φάση του φετινού Διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαρτίου 2022 κι έγινε με εξ αποστάσεως μεθόδους. Στην Α' Φάση, από το σύνολο των συμμετοχών, υπέβαλαν έγκυρο γραπτό 519 μαθητές/τριες.

Η Β' Φάση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 7 Μαΐου 2022, δια ζώσης, στο κεντρικό κτίριο του ΟΠΑ (Πατησίων 76) και συμμετείχαν 67 μαθητές/τριες που είχαν διακριθεί στην Α' Φάση του Διαγωνισμού.

Οι συμμετέχοντες στον Διαγωνισμό εξετάστηκαν στο γνωστικό αντικείμενο των Οικονομικών, όπως αυτό προσδιορίζεται από τη σχετική διδακτέα ύλη του Λυκείου, αλλά και τις ευρύτερες γνώσεις και αναφορές που περιέχονται σε άλλα παρεμφερή βιβλία.

Τα ονόματα των διακριθέντων μαθητών/μαθητριών θα αναρτηθούν τον Ιούνιο στον ιστότοπο του Διαγωνισμού «ΕΡΜΗΣ». Τον Σεπτέμβριο, θα πραγματοποιηθεί Εκδήλωση – Βράβευση των διακριθέντων του 3ου Μαθητικού Διαγωνισμού στο κεντρικό κτίριο του ΟΠΑ. Όλες/όλοι οι συμμετέχοντες στη Β' και τελική Φάση θα λάβουν τιμητικούς επαίνους ενώ οι 6 πρώτοι θα λάβουν και ειδικά χρηματικά βραβεία.

Το ΟΠΑ χαιρετίζει την επιτυχή διεξαγωγή του Διαγωνισμού, αν και έγινε σε ιδιάζουσες συνθήκες λόγω της πανδημίας. Το ΟΠΑ φιλοδοξεί να καθιερώσει τον μαθητικό Διαγωνισμό «ΕΡΜΗΣ» ως ετήσιο θεσμό άμιλλας οικονομικών γνώσεων ανάμεσα στους μαθητές Λυκείου στην Ελληνική επικράτεια. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται ένα πεδίο και μάθημα που, ενώ είναι τόσο σημαντικό για την κοινωνία μας, είναι παραγκωνισμένο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενισχύεται η έφεση των υποψηφίων φοιτητών στις οικονομικές σπουδές και δημιουργούνται κίνητρα στη νέα γενιά, να αποκτήσει καλύτερη πληροφόρηση για τις σύγχρονες οικονομικές εξελίξεις.

 

ID: 
3468

Τελευταία ενημέρωση: 23-05-2022