Webometrics – Ranking web of Universities
Τα κριτήρια αξιολόγησης που χρησιμοποιεί η λίστα κατάταξης Webometrics είναι:
- Παρουσία (Presence): Ο συνολικός αριθμός σελίδων του ιστότοπου του Ιδρύματος, στον οποίο περιλαμβάνονται και όλες οι υπό-σελίδες και οι τύποι αρχείων, μέσα από τη μηχανή αναζήτησης Google (βάρος κριτηρίου: 10%).
- Απήχηση (Visibility): Η δημοτικότητα και η επισκεψιμότητα του ιστότοπου και του περιεχομένου του Ιδρύματος (βάρος κριτηρίου: 50%).
- Διαφάνεια (Transparency): Ο αριθμός των ετεροαναφορών του Ιδρύματος, βάσει του Google Scholar (βάρος κριτηρίου: 10%).
- Αριστεία (Excellence): Ποσοστό των δημοσιεύσεων του Ιδρύματος που ανήκουν στο 10% των περισσότερο αναφερόμενων δημοσιεύσεων σε κάθε επιστημονικό πεδίο για την τελευταία πενταετία, βάσει της Scimago (βάρος κριτηρίου: 30%).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διεθνή λίστα κατάταξης Webometrcis, πατήστε εδώ