Διοίκηση Ποιότητας

Ελληνικά

Το μάθημα αυτό εισάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές αρχές της Ολικής Ποιότητας και της Συνεχούς Βελτίωσης ως πλαισίων για την επιχειρηματική αριστεία και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Η ποιότητα των προϊόντων, των υπηρεσιών και των διαδικασιών που προσφέρονται είναι βασικό μέλημα για όλους τους οργανισμούς και το κλειδί για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Τα θέματα που καλύπτονται στο μάθημα περιλαμβάνουν: Βασικές αρχές και βασικά δομικά στοιχεία της Διαχείρισης Ποιότητας και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, στατιστική σκέψη, εργαλεία και μέθοδοι για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας, επισκόπηση των προτύπων ποιότητας και των πλαισίων αριστείας, όπως το ISO 9000 και το EFQM, οργανωτικές και ανθρώπινες πτυχές της διαχείρισης ποιότητας, και η στρατηγική για την ποιότητα.

Οι σπουδαστές θα μάθουν να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα ποιότητας, να εντοπίζουν και να ιεραρχούν προβλήματα που σχετίζονται με την ποιότητα και θα εμβαθύνουν στις πρακτικές διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού σε επίπεδο ποιότητας.