Σαραντόπουλος Παναγιώτης
Ο Παναγιώτης (Πάνος) Σαραντόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει διατελέσει Επίκουρος Καθηγητής (Λέκτορας) Μάρκετινγκ στο Alliance Manchester Business School του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην εφαρμογή της Έρευνας και Αναλυτικής Μάρκετινγκ στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, το Λιανεμπόριο και την Τιμολόγηση Προϊόντων και Υπηρεσιών. Επίσης, ερευνά τις αντιδράσεις των καταναλωτών σε καινοτόμες εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης σε περιβάλλοντα Μάρκετινγκ. Οι ερευνητικές του εργασίες έχουν δημοσιευθεί σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά του Μάρκετινγκ και των Πληροφοριακών Συστημάτων όπως το Journal of Marketing Research, το Journal of Business Research, και το International Journal of Electronic Commerce ενώ έχουν τύχει ισχυρής αναγνώρισης με τη μορφή βραβείων σε συνέδρια και χρηματοδότησης από πολυεθνικές εταιρίες. Έχει βραβευθεί για τις διδακτικές του επιδόσεις με πολλαπλά αριστεία διδασκαλίας από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ. Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκει Αρχές Μάρκετινγκ, Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, και Αναλυτική Μάρκετινγκ σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.
Για ώρες γραφείου κάντε κλικ εδώ: https://calendly.com/p-sarantopoulos/office-hours
* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.