Μπρίνια Βασιλική

«Τα γράμματα είναι από τις πιο ευγενικές ασκήσεις
και από τους πιο υψηλούς πόθους του ανθρώπου.
Η παιδεία είναι ο κυβερνήτης του βίου.»
Οδυσσέας Ελύτης
Η Δρ Βασιλική Μπρίνια είναι Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος Επιστημών της Αγωγής και της Εκπαίδευσης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (https://www.dept.aueb.gr/tep), Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος Εκπαίδευσης Ενηλίκων του ΚΕΔΙΒΙΜ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (https://diaviou.aueb.gr/programs/1778-programma-proetoimasias-gia-tin-pistopoiisi-eoppep) και διδάσκουσα του Τμήματος Πληροφορικής, Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει δυο πτυχία (B. Sc.) στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (Μ.Β.Α.), πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών, πτυχίο Συμβουλευτικής, Διδακτορικό Δίπλωμα (Ph.D.) στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης, ενώ έχει εκπονήσει Μεταδιδακτορική Έρευνα (PostDoc) στη διδακτική μεθοδολογία της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Αναλυτικής Ομαδικής και Οικογενειακής Ψυχοθεραπείας (https://www.groupanalysis.gr/el/company/taktika-melh.html) (ιδρυτής Ματθαίος Γιωσαφάτ) ως Ψυχοθεραπεύτρια, Αναλύτρια Ομάδας, Θεραπεύτρια Ζεύγους και Οικογένειας, έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία το πλήρες πενταετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Εταιρείας.
Έχει διατελέσει ειδικός εμπειρογνώμονας στο Υπουργείο Παιδείας σε θέματα οργανωτικής και διοικητικής αναδιάρθρωσης του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Διαθέτει μακρόχρονη διοικητική και διδακτική εμπειρία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων. Διδάσκει επί σειρά ετών στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (από το 2005), στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σπουδές στην Εκπαίδευση-Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» (από το 2008) ενώ έχει διδάξει επί σειρά ετών στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Θεσμοί και Πολιτικές Υγείας» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου-Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Πολιτισμός» του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Έχει, επίσης, διδάξει επί σειρά ετών σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς (Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης) και στο Πανεπιστήμιο Πατρών (Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης).
Διδάσκει επί σειρά ετών στο Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΙΝ.ΕΠ.) του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔΑ).
Το 2010 με εντολή της Συγκλήτου και του Πρυτανικού Συμβουλίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σχεδίασε, οργάνωσε και υλοποίησε με καινοτομίες στα πρότυπα του Teacher Education Program του Harvard School of Education και Stanford Graduate School of Education, ως διδάσκουσα και επιστημονική υπεύθυνη, το Πρόγραμμα Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης το οποίο είναι το πρώτο πιστοποιημένο στο είδος του πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας (2013) στην Ελλάδα σε επίπεδο Α.Ε.Ι. (ΥΑ 39460/Γ2/21-3-2013, ΦΕΚ Β' 689/26-3-13).
Έχει εκτεταμένη ερευνητική και συγγραφική δραστηριότητα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συγκεκριμένα, έχει συγγράψει 129 επιστημονικές εργασίες (είτε ως μοναδική συγγραφέας, είτε με συ-συγγραφείς) από τις οποίες 106 έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με το σύστημα των κριτών ενώ έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις καινοτόμων επιστημονικών εργασιών της σε αρκετά διεθνή και εγχώρια επιστημονικά συνέδρια.
Είναι συγγραφέας έξι μονογραφιών-πανεπιστημιακών συγγραμμάτων, ενός διεθνούς πανεπιστημιακού συγγράμματος στην Αγγλική γλώσσα στο διεθνή εκδοτικό οίκοTaylor & Francis-United Kingdom-UK και δυο κεφαλαίων σε συλλογικούς τόμους.
Συμμετέχει ενεργά στη διεθνή επιστημονική κοινότητα ως μέλος συντακτικών επιτροπών σε έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά με υψηλό impact factor. Συγκεκριμένα είναι Editor-in-Chief του περιοδικού Journal of Education and Teaching Methodology, (NADIA, Australia) και Editor-in-Chief του περιοδικού International Journal of Education Economics and Development-(Inderscience, UK).
Επίσης είναι διακεκριμένο επιστημονικό μέλος σε Editorial Advisory Board σε έγκυρα, υψηλής απήχησης διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως: Educational Studies (Taylor & Francis), International Journal of Educational Management (Emerald, UK), Journal of Applied Research in Higher Education (Emerald, UK), Higher Education, Skills and Work-Based Learning (Emerald, UK), Quality in Education, (Emerald, UK), International Journal of Teaching and Case Studies (Inderscience, UK), International Journal of Management in Education (Inderscience, UK), International Journal of Higher Education and Sustainability (Inderscience, UK), International Journal of Happiness and Development, (Inderscience, UK), International Journal of Business and Management (Asian Institute of Research), Education Quarterly Reviews (Asian Institute of Research), Education Sciences (MDPI) και Sustainability (MDPI).
Έχει βραβευτεί το 2020 και το 2022 από τον διεθνή εκδοτικό οίκο Emerald- United Kingdom με το βραβείο EMERALD AWARDS LITERATI ως Εξέχον Επιστημονικό Μέλος για τα υψηλής απήχησης έγκυρα επιστημονικά περιοδικά Journal of Applied Research in Higher Education και Higher Education, Skills and Work-Based Learning.
* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.