ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Ο Δρ. Κωστής Ήντουνας είναι Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα διδακτικά, ερευνητικά και ευρύτερα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τα επιστημονικά πεδία της τιμολόγησης, του βιομηχανικού (Β2Β) μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ μη κερδοσκoπικών οργανισμών, της διοίκησης μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ υπηρεσιών, του τουριστικού μάρκετινγκ με έμφαση στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς, και της ανάπτυξης νέων προϊόντων. Έχει δημοσιεύσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως τα Industrial Marketing Management, Journal of Service Management, Journal of Business and Industrial Marketing, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Business Horizons, ενώ παράλληλα άλλες εργασίες του έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως τα Academy of Marketing Science World Marketing Congress, American Marketing Association Summer Academic Conference, European Marketing Academy Conference, Academy of Marketing Annual Conference. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει στη συγγραφή δύο ξενόγλωσσων και τριών ελληνικών βιβλίων, ενώ έχει λάβει έναν σημαντικό αριθμό διεθνών ετεροαναφορών στο συγγραφικό του έργο.
Επίσης, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς όπως το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ), τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), το Υπουργείο Εργασίας και τον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ). Παράλληλα, έχει διεξάγει σεμινάρια και έχει παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.