Διδάκτορες Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων

Διδάκτορες Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων (2014 - 2022)

 

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΤΜΗΜΑ
2014
ΖΑΜΑΝΗ ΕΥΠΡΑΞΙΑ User Experience with Portable IT Artefacts. Affective Attributes of Tablets and their Role in Sensemaking ΓΙΑΓΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Συν-Ανταγωνισμός  (Co-Opetition) μεταξύ Μεταφορικών και 3PL Εταιρειών ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΗ Ανάπτυξη Υποδειγμάτων Συσχέτισης με Εφαρμογή Στην Διαχείριση Κινδύνου ΡΕΦΕΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Τεχνολογίες Ανάπτυξης Ασφαλούς Λογισμικού ΣΠΙΝΕΛΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΦΡΑΪΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Διερεύνηση του ρόλου των διαφορετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως πηγές αναζήτησης πληροφοριών: οι περιπτώσεις της προ-αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών και της αναζήτησης πληροφοριών για θέματα υγείας ΔΟΥΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΦΩΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ Σύζευξη Συμμόρφωσης και Αξιών: Μια Σφαιρική Θεώρηση της Αποτελεσματικής Εταιρικής Διακυβέρνησης ΛΙΟΥΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΡΙΦΙΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Πλεονάζοντες οικονομικοί πόροι επιχειρηματικών μονάδων: η σχέση τους με τον εταιρικό έλεγχο, την αυτονομία των επιχειρηματικών μονάδων και σχεσιακά χαρακτηριστικά των managers ΛΙΟΥΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ  ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΥΡΟΥΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ Το Χρώμα στη Διαφήμιση ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Essays on the Informational Efficiency of the Credit Default Swap Market ΓΙΑΜΟΥΡΙΔΗΣ ΔΑΝΙΗΛ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ  ΜΑΡΙΑ The Macroeconomic Nature of Aggregate Accounting Profitability  ΧΕΒΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ The role of the output gap in asset pricing: The case of internet stocks ΒΕΝΙΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΟΥΤΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Financial Risk Management: Topics on Bank’s Supervision and Risk Modeling  ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΝΑΟΥΜ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ - ΧΡΗΣΤΟΣ How Earnings Management and Intangible Investments Drive the Sticky Behavior of Selling, General, and Administrative Costs ΒΕΝΙΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΡΕΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Καμπύλη απόδοσης και κρατικά ομόλογα: Μέθοδοι υπολογισμού και ανάλυσης της προγνωστικής τους ικανότητας ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΔΟΥ ΖΩΗ Επιδράσεις στην επεξεργασία των πληροφοριών: Ο ρόλος της ρυθμιστικής εστίασης, της προσβασιμότητας και διαγνωστικότητας των πληροφοριών, καθώς και των κινήτρων και της δυνατότητας επεξεργασίας (“Attitude-based versus attribute-based consumer decision making: the role of accessibility, diagnosticity, motivation and opportunity”) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Ισορροπημένος Προσανατολισμός στην Αγορά: Εννοιολογική Αποσαφήνιση, Εμπειρική Τεκμηρίωση και Επίδραση στην Οργανωσιακή Απόδοση στον Κλάδο των Υπηρεσιών (“Balanced Market Orientation: Conceptualization, Empirical Validation and Impact on Organizational Performance in the Services Sector” ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΑΚΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Προσανατολισμός στην ξένη αγορά και απόδοση της εξαγωγικής επιχείρησης: η σημασία των στρατηγικών πωλήσεων και των ικανοτήτων μάρκετινγκ της εξαγωγικής επιχείρησης (“Investigating the Path through Which Export Market Orientation Influences Export Venture Performance: Τhe Role of Export Sales Strategy and Marketing Capabilities”) ΚΑΤΣΙΚΕΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΧΑΛΚΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η Επίδραση των Σχηματικά Ασύμφωνων Προϊοντικών Πληροφοριών της Διαφήμισης στις Γνωστικές Λειτουργίες και τις Στάσεις των Καταναλωτών (“Consumer Responses to Schema Incongruent Brand Information in Advertising: Moderating Factors and Boundary Conditions”) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2015
ΓΚΟΥΤΖΑΜΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Η αλληλόδραση των αποκλίσεων ταυτότητας και φήμης και η επίδρασή τους στην εμπιστοσύνη ως προς τις επιχειρήσεις ΛΙΟΥΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΖΑΜΠΟΥ ΕΛΕΝΗ Design and Impact Assessment of Green Information Systems: the case of Energy and Carbon Management Systems in the Supply Chain ΠΡΑΜΑΤΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΖΗΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Communication Games and the Revelation Principle in Supply Chain Management ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΡΑΚΟΪΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ενσωμάτωση Γλωσσών Ειδικού Πεδίου με Γενικές Γλώσσες Προγραμματισμού ΣΠΙΝΕΛΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ Μοντελοποίηση της online κοινωνικής μετάδοσης μέσω της θεωρίας των πολύπλοκων προσαρμοστικών συστημάτων και μοντέλων νευρωνικών δικτύων βασισμένων στη δυναμική του εγκεφάλου ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ Μια Διαχρονική-Διαμήκη Μελέτη των Παραγόντων που Επηρεάζουν την Ικανότητα μια Επιχείρησης να Σχηματοποιεί την Τεχνολογική Εξέλιξη και να Ασκεί Ευρεία Επιρροή στην Τεχνολογική Αλλαγή ΣΠΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΝΔΡΗ ΜΑΡΙΑ Η επαγγελματική αυτονομία στο χώρο εργασίας: η διαδικασία αλλαγής ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚΑΡΑΤΖΗΜΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ Η μεταρρύθμιση των λογιστικών συστημάτων της κεντρικής κυβέρνησης στην Ελλάδα: αξιολόγηση της διαδικασίας και του αποτελέσματος ΚΟΕΝ ΣΑΝΔΡΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΠΡΑΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Τρία δοκίμια στη νομισματική πολιτική και τις διεθνείς χρηματοοικονομικές αγορές ΚΟΥΡΕΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΣΑΛΑΧΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Τρία δοκίμια στη νομισματική πολιτική, στις χρηματαγορές και στην τραπεζική ΚΟΥΡΕΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΑΝΔΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ The access to Finance of Small and Medium Sized Enterprises in the Euro Area ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ Essays on Banking ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΝΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ Bond Investor Behavior during the EU financial crisis ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΣΑΚΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Essays on Asset Liability Management and Dynamic Asset Allocation ΓΙΑΜΟΥΡΙΔΗΣ ΔΑΝΙΗΛ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΧΥΤΗΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Αναθεωρώντας τη σχέση Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και Απόδοσης ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΑΠΙΣΤΑ ΕΡΙΦΙΛΗ-ΒΑΣΙΛΙΚΗ Ποιότητα Σχέσης και Ταύτιση Καταναλωτή-Επωνυμίας, Προϋποθέσει & Επακόλουθα: Εφαρμογή στο Χώρο των Φυτικών Καλλυντικών ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΑΓΡΙΖΟΣ ΣΟΛΩΝ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ανταγωνιστικότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2016
ΑΓΑΠΗΤΟΥ  ΒΑΣΙΛΙΚΗ An Experimental Study of the Relationship between Authenticity, Existential Thinking and Trust within the Context of the Theory of Authentic Leadership ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Αναζήτηση και Εύρεση Εργασίας: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση στα πλαίσια της θετικής οργανωσιακής συμπεριφοράς ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΡΔΑΣΗ ΟΥΡΑΝΙΑ Solitude as a leadership meta-competence ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΜΑΛΙΑ Analysis and development of computational algorithms for the supply chain management, transportation and logistics problems ΤΑΡΑΝΤΙΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΟΛΥΒΙΟΥ ΑΡΙΑΝΑ Αποφάσεις υιοθέτησης υπηρεσιών υπολογιστικού νέφους: Διερεύνηση των παραγόντων που τις επηρεάζουν και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων μέσα από τη χρήση ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων ΠΟΥΛΟΥΔΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Shopping Missions and their Impact on Assortment Organization: An Analytics-informed Shopper Marketing Approach ΔΟΥΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΣΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ An Investigation of the Behavioural Antecedents of Supply Chain Relationships and their Impact on Supply Chain Integration and Performance ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΖΩΤΟΥ ΑΘΗΝΑ A friction point between advertising agencies and clients ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚΟΡΩΝΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Οι επιρροές του πολιτισμικού περιβάλλοντος στην κατανάλωση των πολυτελών επώνυμων προϊόντων ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΠΛΑΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ασυμμετρία των συγκρούσεων: μια πολυεπίπεδη προσέγγιση της επίδρασής της στα ομαδικά και ατομικά αποτελέσματα ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ  ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΖΟΥΜΑΚΑ ΕΥΓΕΝΙΑ Consumer Based Personal Brand Equity Measurement: Antecedents and Consequences of being an International Celebrity ΖΑΡΚΑΔΑ ΑΝΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΑΒΔΟΥΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Essays on the Predictive Ability of the Yield Curve in the aftermath of the Global Financial Crisis: A Nonlinear approach ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Informational and Trading Cost Components in the Credit Risk Markets ΧΑΛΑΜΑΝΔΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΔΡΟΥΣΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Αγορές Ιδίων Μετοχών στην Ελλάδα ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΜΩΡΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Sovereign Debt Risk and Financial Markets: Three Essays ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ  ΟΛΓΑ - ΧΑΡΑ Financial Analysts’ Forecasts of Company Performance Incorporation of Macroeconomic Expectations ΓΚΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΜΠΟΪΚΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην Ελλάδα ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Σχεδιαστικά Ζητήματα & Αποτελεσματικοί Τρόποι Παρουσίασης της Αξίας του Κουπονιού ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΑΠΑΔΑΣ ΚΑΡΟΛΟΣ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Προσανατολισμός στο Πράσινο Μάρκετινγκ (Green Marketing Orientation): Οι Παράγοντες που το επηρεάζουν και οι συνέπειές του. ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΣΑΧΟΥΡΙΔΗ ΕΙΡΗΝΗ Οργανωσιακή Αρετή: μελέτη των παραγόντων που την προκαλούν μέσα σε έναν οργανισμό καθώς και των επιδράσεών της υπό το πρίσμα της θεωρίας κοινωνικής ανταλλαγής ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΣΙΜΟΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η διερεύνηση της ποιότητας σχέσης και των παραγόντων που τη διαμορφώνουν στο περιβάλλον των Κοινωνικών Δικτύων: H εφαρμογή της θεωρίας σχεσιακού οφέλους και κόστους. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΨΙΜΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ Η επωνυμία μιας χώρας: διερευνώντας την έννοια ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2017
ΚΕΧΑΓΙΑ ΜΑΡΙΑ Εργαλεία και Τεχνικές Ανάπτυξης Αξιόπιστων Διεπαφών Προγραμματισμού Εφαρμογών ΣΠΙΝΕΛΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΛΑΠΠΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Models and Solution Algorithms for Inventory Routing Problems ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΛΟΥΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Design of Electronic Services Employing Gamification: The impact of game elements on user behaviour and motivation ΔΟΥΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΠΟΥΡΑ ΜΑΡΙΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων και Εταιρική Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα ΛΙΟΥΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Εκτίμηση καταναλωτικής αξίας εταιρικής επωνυμίας: υπολογιστικό μοντέλο εξόρυξης αντιλήψεων καταναλωτών από τα κοινωνικά δίκτυα (Brand equity assessment: a computational model for mining consumer perceptions in social media) ΓΙΑΓΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ Τεχνολογίες ανάλυσης δεδομένων κύριας μνήμης (Technologies for main memory data analysis) ΣΠΙΝΕΛΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΛΑΜΠΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΑ Επιτυχημένη υλοποίηση στρατηγικών αποφάσεων: ο ρόλος της ομοφωνίας των εργαζομένων και του περιβάλλοντος ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΑΘΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η επίδραση της ψηφιοποίησης των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην αξιακή αλυσίδα του μάρκετινγκ από τον διαφημιζόμενο στον καταναλωτή: πως η ψηφιοποίηση της επίγειας τηλεόρασης αλληλοεπιδρά με τα άλλα ψηφιακά μέσα εστιάζοντας στα τεχνόφιλα απέναντι στα τεχνοφοβικά κοινά ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Διερεύνηση των παραγόντων και των συνεπειών της εμπειρίας καταστήματος: ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΓΚΙΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Η Χειραγώγηση των Αποτελεσμάτων και Επενδυτική Πολιτική ΜΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΡΟΚΙΔΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ - ΙΡΙΣ Herding Effects in Equity and Bond Markets ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Credit risk, Monetary policy and Investor Sentiment during financial crisis in Europe ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Voluntary Management Forecasts: Implications on Financial Reporting Quality ΣΙΟΥΓΛΕ ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΛΟΥΙΖΑ Crafting the extra innovation: from job crafting to innovative behavior ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2018
ΛΑΖΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Integrating Physical & Web Shopping Environments: The Interplay of Omnichannel Retailing & Store Atmosphere on Consumer Behaviour in Social-Local-Mobile Settings ΒΡΕΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΔΑΜ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΛΗΤΣΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Integrated Methods and Systems for Optimisation and Decision Support ΜΟΥΡΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΑΛΚΟΓΙΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΑ Λογιστική αναμόρφωση του δημοσίου τομέα: διερεύνηση της διαχείρισης αποτελεσμάτων στους καλλικρατικούς δήμους ΚΟΕΝ ΣΑΝΔΡΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΠΑΤΣΙΛΑ ΣΟΦΙΑ The Branding of Political Leaders: Effects on Voting Intention for a Political Party ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΧΑΛΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  Προσδιοριστικοί παράγοντες των επιχειρηματικών προθέσεων στην Ελλάδα ΣΑΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚΑΠΕΛΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ The effects of IFRS on Investment Decisions ΣΙΟΥΓΛΕ ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Bank M&As in the U.S. and the EU: Shareholder value creation through consolidation ΛΕΛΕΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΦΙΛΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Corporate Social Responsibility's Connection with Earnings and Cost Behavior ΜΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΟΥΣΗ  ΣΟΦΙΑ The contribution of experiential and material purchases to hapiness: expanding the experience recommendation ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2019
SHARMA TUSHAR Extending maintainability analysis beyond code smells ΣΠΙΝΕΛΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Αξιοποίηση ερευνητικού αποτελέσματος πληροφορικής και δημιουργία καινοτομίας στο πλαίσιο συνεργατικών έργων έρευνας και ανάπτυξης στο χώρο των μεταφορών (Exploitation of IT Research results and the creation of Innovation in the context of collaborative Transport R&D projects) ΔΟΥΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Organisational energy conservation behaviour and the effect of motivational information systems and gamification on employees’ energy saving ΠΡΑΜΑΤΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΡΙΒΑ  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Data-driven innovation in shopper marketing ΠΡΑΜΑΤΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΚΟΤΣΗ-ΚΟΡΩΝΗ  ΝΙΚΗ An Investigation into conditions and support for innovation and entrepreneurship in a deep crisis context SODERQUIST KLAS-ERIC ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΑΝΔΥΛΗ  ΚΥΡΙΑΚΗ Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ  ΣΤΑΥΡΟΣ The influence of power struggles and coalition dynamics on strategic responses to attainment discrepancies ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚΑΚΑΛΕΤΡΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Strategic decision-making in turnaround situations ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΣΕΤΣΕΚΑ  ΑΘΗΝΑ   A recommender system for E-Tourism services ΚΑΡΔΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΓΑΛΑΝΗ ΜΑΡΔΙΚΟΥΛΑ The effects of the ECB monetary policy on the market rates, the bank lending channel and the systemic and non-systemic risk of the financial institutions during the recent financial crisis in the Eurozone ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Essays on Banking ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ Essays on Banking: Modelling and Forecasting Default Rates, Impact of Competition οn Capitalization & Time and Cross Patterns Analysis of Loans Charge Offs, Recoveries and Net Charge Offs ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΟΤΤΙΚΑ ΕΥΘΥΜΙΑ Διερεύνηση των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ των χαρακτηριστικών του επιχειρηματία και του προσανατολισμού στην επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ της μικρομεσαίας επιχείρησης ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΛΑΜΠΡΙΝΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Emotions and Cognition. The Multiple Roles of Anger, Surprise and Awe in Persuasive Communication ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή και Απομιμήσεις Πολυτελών Προϊόντων: Μια Προσέγγιση Εξελικτικής Ψυχολογίας ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2020
ΣΤΑΥΡΟΥ  ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Indoor localization systems for retail stores: An Artificial Intelligence Location Analytics Approach ΠΡΑΜΑΤΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΚΟΤΛΤΣΟΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Forecasting and control in closed loop supply chains ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΑΤΕΡΑΚΗ  ΜΑΡΙΑ Strategic Innovation Management: Absorptive Capacity and alliance management in multilateral publicly funded R&D Partnerships: Antecedents and effects on firm’s innovativeness ΣΠΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΠΕΝΙΟΥΔΑΚΗΣ  ΜΥΡΩΝ Transfer of Learning in Digital Environments: Establishing the role of Instructional Design in the context of Continuing Professional Education and Development ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΑΛΑΝΤΗ  ΙΩΑΝΝΑ Interaction between the organizational context and ICTs: evidence from a Public Organization in Greece ΠΟΥΛΥΜΕΝΑΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗ ΕΛΕΝΗ Pricing Policies in Make-To-Order Systems with Delay-Averse Strategic Customers ΛΕΚΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ  ΣΤΕΦΑΝΟΣ Energy and Run-Time Performance Practices in Software Engineering ΣΠΙΝΕΛΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΗΛΙΑΚΗΣ  ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Διερεύνηση των κύριων παραγόντων που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της καινοτόμου τεχνολογικής επιχειρηματικότητας» / «An investigation of the key factors affecting business sustainability and growth of innovative technology entrepreneurship ΠΡΑΜΑΤΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΡΑΣΣΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ The role of debt renegotiation in mitigating risk-shifting incentives ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΘΩΜΑ ΦΩΤΕΙΝΗ-ΑΝΝΑ Macroeconomic Expectation Formation under Uncertainty ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ Early Warning Systems for predicting systemic banking crises. Evidence for the Eurozone Banking Sector ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΧΟΣ-ΦΩΚΙΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εργασιακά Συστήματα Υψηλής Απόδοσης για Ώριμους Εργαζόμενους ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΑΝΝΑ ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ Η Καταναλωτική Συμπεριφορά Αναζήτησης Ποικιλίας σε Επίπεδο Προϊοντικών Χαρακτηριστικών ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΟΛΥΠΟΡΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Incidental Emotions and Hedonic Forecasting: the Role of the Certainty-Uncertainty Appraisal Dimension ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΡΟΜΠΕΤΑ ΜΑΡΙΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ A Meta-analysis of the Effects if Music on Customers of Tourism Services ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2021
ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ  ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Optimization methods for combined problems in transportation and logistics management ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ EU Banks Income smoothing and monitoring mechanisms ΤΖΟΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΖΕΡΒΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ENERGY LISTED FIRMS: AN EXAMINATION OF EARNINGS MANAGEMENT, HERDING AND LIQUIDITY IN A SAMPLE OF EUROZONE MARKETS ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΜΠΑΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Essays on Cryptocurrencies ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Textual analysis in Finance: The cases of Mergers and Initial Public Offerings ΛΕΛΕΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΑΛΕΞΙΟΥ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ Option - implied risk measures and the cross - sectional variation of stock returns ΡΟΜΠΟΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΛΙΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ The impact of the ECB intervation on investor expectations and the macroeconomicand financial envirnment of Eurozone countries with financial instability: conventional and -non conventional monetaroy policy ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΜΩΥΣΙΑΔΟΥ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ Essays of Finance, Economics and Shipping ΚΑΒΟΥΣΑΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΑΡΛΗ ΜΑΡΙΝΑ Η επίδραση της μεταφοράς της μάθησης στην εργασιακή συμπεριφορά με την χρήση των τεστ αξιολόγησης υποθετικών καταστάσεων ΒΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΟΤΤΙΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Καινοτόμες στρατηγικές Μάρκετινγκ: Ανταπόκριση στην αγορά και Διαμόρφωση της Αγοράς ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΙΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2022
ΜΑΚΡΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ An investigation into innovation praxis: scaffoldings that support innovation generation in organisations SODERQUIST KLAS-ERIC ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ  ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ International expansion of small and medium-sized enterprises: a strategic decision-making approach ΛΙΟΥΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΟΥΛΑ  ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Three essays on social and economic networks ΛΕΚΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΠΑΛΟΥΤΣΟΣ  ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ The development of nascent entrepreneurial ventures in the context of innovation ecosystems: an activity theory approach to study contradictions and congruencies ΠΡΑΜΑΤΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ Abstractions for software testing ΣΠΙΝΕΛΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΣΑΠΙΔΗΣ  ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Optimization methods for production scheduling: models, algorithms and applications in IoT driven flexible manufacturing systems ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΣΟΤΑΚΗ  ΕΛΙΣΑΒΕΤ Intellectual capital in the banking sector: disclosure, key-stakeholders’ perceptions and value relevance ΚΟΕΝ ΣΑΝΔΡΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΧΛΩΜΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑ The valuation practives of sell-side financial analystes and the usefulness of accounting information for the issuarance of stock price recommendations and the derivation of target prices in equity research reports ΔΕΜΟΙΡΑΚΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ ΑΡΙΣΤΩΝ Essays in Hedge Funds ΔΡΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Audit expectation gaps as far as auditor responsibilities in fraud prevention, detection and reporting ΜΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗ ΜΑΡΙΑ Contingent Claims Analysis of Investment under Uncertainty: An Empirical Investigation ΤΣΕΚΡΕΚΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Essays on energy finance ΤΣΕΚΡΕΚΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΖΟΜΑΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Monetary Policy Tramsnission, Stock Price Crash Risk and Financial Contagion in the Aftermath of the Financial Crisis ΤΣΕΚΡΕΚΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΟΝΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Αυτοδιάθεσης ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΤΑΝΗ Consequences of Emotional Intelligence in Consumer Behavior ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ An empirical investigation into product rollover decisions: Evidence froma the UK ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τελευταία ενημέρωση: 17-03-2025