Νέα ανακοίνωση -Διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής δηλώσεων επιλογής μαθημάτων και συγγραμμάτων χειμερινού εξάμηνου ακαδημαϊκού έτους 2022-2023

Η ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων επιλογής μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 θα ξεκινήσει τη  Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022 και θα λήξει την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2022.

 

Όσοι φοιτητές επιθυμούν να ακυρώσουν το βαθμό τους σε μαθήματα χειμερινού εξαμήνου που έχουν ήδη επιτύχει κατά την εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου 2022, οφείλουν να συμπληρώσουν την ανάλογη αίτηση και να την καταθέσουν στην γραμματεία του τμήματός τους, κατά την περίοδο των δηλώσεων μαθημάτων (24/10/2022-13/11/2022) με τους κάτωθι τρόπους:

 

  1. Με φυσική παρουσία στη Γραμματεία του Τμήματος κατά τις ημέρες και ώρες υποδοχής, δηλαδή Δευτέρα – Τετάρτη 12:00-14:00 και Παρασκευή 11:00-13:00 προσκομίζοντας την αστυνομική τους ταυτότητα.
  2. Ηλεκτρονικά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος (για email Γραμματειών πατήστε εδώ) από τον ιδρυματικό λογαριασμό του φοιτητή/τριας, (username@aueb.gr), στο σύνδεσμο https://webmail.aueb.gr/. Η αίτηση θα συνοδεύεται από φωτοτυπία ταυτότητας.

 

Προσοχή: Η αίτηση επανεξέτασης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναιρεθεί.

 

Η ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 ξεκινάει τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022 και θα λήξει την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022.  Η ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης συγγραμμάτων πραγματοποιείται μέσω της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Συγγραμμάτων – Εύδοξος (www.eudoxus.gr), του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας  και Θρησκευμάτων.

Η διανομή των διδακτικών βιβλίων θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022 και θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2022.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η δήλωση συγγραμμάτων γίνεται μετά την υποβολή της δήλωσης μαθημάτων.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 

1ο ΒΗΜΑ: Δήλωση Μαθημάτων

 

Για να δηλώσετε τα μαθήματά σας, θα πρέπει να υποβάλετε δήλωση μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 στην Ηλεκτρονική Γραμματεία του Ιδρύματος, κάνοντας χρήση των προσωπικών σας στοιχείων πρόσβασης (username/password).

Οδηγίες για την υποβολή δηλώσεων μαθημάτων παρέχονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης της Διαδικτυακής Πύλη Φοιτητολογίου, στις σελίδες 7-11. Για το εγχειρίδιο χρήσης πατήστε εδώ.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

Όταν θέλετε να αποθηκεύσετε τη δήλωσή σας και να την συνεχίσετε  άλλη χρονική στιγμή, πατάτε το πλήκτρο «Προσωρινή αποθήκευση».

 Αφού ολοκληρώσετε τη δήλωση μαθημάτων σας πατώντας την «Προσωρινή αποθήκευση», για να συνεχίσετε πατάτε το πλήκτρο «Έλεγχος ορθότητας δήλωσης» έτσι ώστε το σύστημα να ελέγξει αν πληροίτε τους κανόνες δήλωσης μαθημάτων που ισχύουν στο Τμήμα σας. Αν για οποιοδήποτε λόγο, υπάρχει πρόβλημα με τη δήλωσή σας και δε μπορείτε να συνεχίσετε, θα προβληθούν σχετικά μηνύματα λαθών για να μπορείτε να προβείτε σε διορθώσεις.

Πρέπει απαραιτήτως να πατήσετε το πλήκτρο «Έλεγχο ορθότητας δήλωσης» γιατί διαφορετικά δε μπορείτε να συνεχίσετε στην τελική οριστικοποίηση δήλωσης μαθημάτων σας.

Για την τελική οριστικοποίηση της δήλωσής σας, πρέπει να πατήσετε το πλήκτρο «Υποβολή δήλωσης» έτσι ώστε να ενημερωθεί και η Γραμματεία και να την οριστικοποιήσει κι εκείνη με τη σειρά της.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Από τη στιγμή που θα πατήσετε την «Υποβολή δήλωσης», η δήλωσή σας είναι διαθέσιμη για οριστικοποίηση από τη Γραμματεία. Από τη στιγμή που οριστικοποιηθεί από τη Γραμματεία δε θα μπορείτε να την ανακαλέσετε και να κάνετε τυχόν αλλαγές.

 

Στην καρτέλα Ιστορικό δηλώσεων περιόδου, δημιουργείται αυτόματα Pdf αρχείο με τη δήλωση των μαθημάτων που υποβάλλατε, το οποίο μπορείτε να εκτυπώσετε.

 

2ο ΒΗΜΑ: Δήλωση Συγγραμμάτων

 

Αφού ολοκληρώσετε με επιτυχία τη δήλωση των μαθημάτων σας, εισέρχεστε στον δικτυακό χώρο δήλωσης συγγραμμάτων www.eudoxus.gr για να επιλέξετε τα συγγράμματα για τα μαθήματα που δηλώσατε για το χειμερινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Για τη δήλωση συγγραμμάτων είναι απαραίτητη η χρήση των ίδιων προσωπικών στοιχείων πρόσβασης (username/password) που χρησιμοποιείτε στην ηλεκτρονική Γραμματεία του Ιδρύματος. 

 

Προσοχή: Η Δήλωση Συγγραμμάτων γίνεται μέσω του Συστήματος Εύδοξος. Η διαχείριση του Συστήματος Εύδοξος δεν γίνεται από το Πανεπιστήμιο. Επισημαίνεται ότι υπάρχουν κυρώσεις σε περίπτωση δήλωσης και παραλαβής συγγράμματος σε μάθημα που δεν έχει συμπεριληφθεί στη δήλωση μαθημάτων.

 

Κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 285 του Ν. 4957/2022 (Α 141), στους φοιτητές που παρακολουθούν πρόγραμμα σπουδών για τη λήψη δεύτερου πτυχίου χορηγούνται δωρεάν έντυπα διδακτικά συγγράμματα.

 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

 

Όσοι φοιτητές δεν έχετε ενεργοποιήσει τον λογαριασμό σας, μπορείτε να το κάνετε μέσω της υπηρεσίας ενεργοποίησης ηλεκτρονικού λογαριασμού επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα https://uregister.aueb.gr/

 

Όσοι φοιτητές έχετε μη λειτουργικούς κωδικούς ή δεν μπορείτε να εισέλθετε στην ηλεκτρονική Γραμματεία ή δεν μπορείτε να εισέλθετε στο σύστημα Εύδοξος, μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονική ανάκτηση των στοιχείων σύνδεσης από την ιστοσελίδα https://mypassword.aueb.gr/reset_password.php

 

Σε περίπτωση προβλήματος κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δήλωσης μαθημάτων (π.χ. μέγιστος αριθμός μαθημάτων) μπορείτε να απευθύνεστε στη Γραμματεία του Τμήματός σας.

 

Σε περίπτωση προβλήματος κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δήλωσης συγγραμμάτων μπορείτε να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής χρηστών ΕΥΔΟΞΟΣ (helpdesk@eudoxus.gr) ή στο 2152157850.  Πληροφορίες για τις οδηγίες χρήσης του συστήματος “ΕΥΔΟΞΟΣ”  παρέχονται στη σελίδα www.eudoxus.gr. Αναζήτηση συγγραμμάτων στη σελίδα  http://service.eudoxus.gr/search/.

 

 

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

 

 

ID: 
3646

Τελευταία ενημέρωση: 21-10-2022