ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2023-24, Μ&Ε
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Οδηγίες
- Η αξιολόγηση είναι προαιρετική, ανώνυμη και συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του Προγράμματος Σπουδών.
- Ο φοιτητής χρειάζεται να αφιερώσει λιγότερο από 10 λεπτά, από τον πολύτιμο χρόνο του, για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
- Ο φοιτητής ενημερώνεται για τον σύνδεσμο του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.
- Η αξιολόγηση υλοποιείται εύκολα και γρήγορα κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο κύκλο που εκφράζει τη βαθμολογία του φοιτητή ανά ερώτημα και διατυπώνοντας σχόλια, μέσω της χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μη επιλογή σημαίνει δεν ξέρω/δεν απαντώ/δεν εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση ολοκληρώνεται πατώντας το κουμπί «Υποβολή».
- Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για το σύνολο των μαθημάτων για τα οποία ο φοιτητής λαμβάνει σχετική ενημέρωση.
- Η αξιολόγηση του δεύτερου διδάσκοντα γίνεται σε διαφορετικό ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμπληρώνεται μόνο η ενότητα Β «Ο διδάσκων».
- Η ενότητα του ερωτηματολογίου Γ «Ο βοηθός» συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που στο μάθημα υπάρχει βοηθός φροντιστηρίου/εργαστηρίου.
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υλοποιείται αποκλειστικά εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.
- Οι κωδικοί χρησιμοποιούνται μόνο για την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση των συμμετεχόντων με τις υποβληθείσες απαντήσεις.
Τίτλος Μαθήματος | Διδάσκοντες |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ | ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ (B2B) ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΣΤΗΣ |
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ | 1) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 2) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ |
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΤΣΑΧΟΥΡΙΔΗ ΕΙΡΗΝΗ |
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ | 1) ΣΑΡΙΔΆΚΗΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ 2) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ | ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ | ΒΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1) ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 2) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι | ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ | 1) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 2) ΛΑΠΠΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | 1) ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ 2) ΚΑΜΙΝΆΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ |
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ |
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ | 1) ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 2) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 3) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ | ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΕΛΕΝΗ |
ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ | ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι | ΤΖΟΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ | ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ | ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ | ΣΑΡΙΔΆΚΗΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | ΜΥΤΑΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΙΙ | ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1) ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΑΝΝΑ 2) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ | 1) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ 2) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ | ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 1) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ 2) ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ |