Πρόσβαση στα spam μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Τα Spam μηνύματα που λαμβάνει κάποιος χρήστης αποθηκεύονται αυτόματα από το σύστημα σε ένα φάκελο Spam στο εσωτερικό του Inbox και μπορεί να τα δει με δύο τρόπους.

ΜΕΣΩ WEBMAIL

Αφού συνδεθούμε στο Webmail, επιλέγουμε τον φάκελο Spam. Εάν δεν εμφανίζεται, από το "Folder Actions" επιλέγουμε το "Show all Mailboxes".

ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ (OUTLOOK, THUNDERBIRD ΚΛΠ)

Στην περίπτωση αυτή απαιτείται η χρήση του πρωτοκόλλου IMAP για την σύνδεση με τον εξυπηρετητή εισερχόμενης αλληλογραφίας imap.aueb.gr. Δεν λειτουργεί με χρήση του πρωτοκόλλου POP. Αν δημιουργήσουμε νέο λογαριασμό ΙΜΑΡ ο φάκελος Spam θα φανεί αυτόματα στο εσωτερικό του Inbox. Αν έχουμε ήδη λογαριασμό IMAP τότε για να φανεί ο φάκελος Spam στο εσωτερικό του Inbox ακολουθούμε την εξής διαδικασία:

Κάνουμε δεξί κλίκ στο όνομα του IMAP account, επιλέγουμε "IMAP Folders" και στη συνέχεια πατάμε Query. Στα folders που εμφανίζονται επιλέγουμε το Inbox.Spam, πατάμε Subscribe και μετά ΟΚ.

Κάνουμε δεξί κλίκ στο όνομα του IMAP account, επιλέγουμε "Subscribe", πατάμε Refresh, στο Folder List που εμφανίζεται ανοίγουμε με διπλό κλικ το Inbox, επιλέγουμε (check) το Spam, πατάμε Subscribe και μετά ΟΚ.

  • Outlook
  • Thunderbird

Τα μηνύματα θα σβήνονται αυτόματα από το φάκελο μετά από 30 ημέρες.

Last updated: 1 September 2017