Θέσεις Εργασίας
Menu
Το Γραφείο Διασύνδεσης
Υπηρεσίες προς φοιτητές
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Απασχόληση στο εξωτερικό
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Εκπαίδευση & Έρευνα
Σεμινάρια και Εργαστήρια
Ψυχομετρικά τεστ
Αρχείο άρθρων-πληροφοριακού υλικού
Έρευνες, παρουσιάσεις, έντυπα και άλλο υλικό
Υπηρεσίες για εργοδότες/εταιρίες
Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας
Πρακτική Άσκηση
Νέα
Επικοινωνία
Αναζήτηση για:
CODE 20012025/1
Είστε εδώ
Αρχική
» CODE 20012025/1
ΒΟΗΘOΣ ΛΟΓΙΣΤH | PANIK
Αρμοδιότητες
Διαχείριση εισπρακτέων λογαριασμών και έκδοση τιμολογίων
Διατήρηση πληρωτέων λογαριασμών και εκτέλεση μηνιαίων συμφωνιών Καταχώρηση μηνιαίων ημερολογιακών εγγραφών για τη διασφάλιση της καταγραφής όλων των επιχειρηματικών συναλλαγών. έγκαιρο και ακριβή τρόπο.
Πλήρης συμμόρφωση με τις απαιτήσεις και τις προθεσμίες κλεισίματος στο τέλος του μήνα Συμφωνία λογαριασμών ΓΛ με υπολογιστικά βιβλία / Διεταιρικές συναλλαγές & υπόλοιπα / Δεδουλευμένα / ΦΠΑ / Παρακρατούμενοι φόροι Διαχείριση τραπεζικών καταστάσεων που σχετίζονται με συμφωνίες ΓΛ
Βοήθεια με την προετοιμασία και τη συμμόρφωση με φόρους, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, των φόρων μισθωτών υπηρεσιών και άλλων σχετικών φόρων.
Οποιαδήποτε άλλη εργασία που ανατίθεται από τον προϊστάμενο του τμήματος
Προσόντα
Πτυχίο Λογιστικής ή Χρηματοοικονομικής Τουλάχιστον 2 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στη Λογιστική, ιδανικά σε μια δομημένη λογιστική ομάδα ή λογιστικό γραφείο
Προηγμένες δεξιότητες MS Excel, συμπεριλαμβανομένων (Vlookup και Pivot Tables).
Η γνώση/εμπειρία της MyData για το ανέβασμα Εσόδων και Εξόδων στην ΑΑΔΕ θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
Η επαγγελματική ευχέρεια στα αγγλικά είναι απαραίτητη, τόσο γραπτά όσο και προφορικά συστήματα λογισμικού ERP (η γνώση του πυλώνα θα θεωρηθεί πλεονέκτημα).
Ισχυρή εργασιακή ηθική και στάση που μπορεί να κάνει.
Χώρα Απασχόλησης:
Εσωτερικό