Ακρίβεια και συμπεριφορά καταναλωτή
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - Πληθωρισμός, Ακρίβεια και Συμπεριφορά Καταναλωτή
Καθηγητής Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - Πληθωρισμός, Ακρίβεια και Συμπεριφορά Καταναλωτή
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ,
Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ
Γεώργιος Μπάλτας
Καθηγητής Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Στην Ελλάδα η πολυετής οικονομική κρίση ανέδειξε το παραγωγικό έλλειμμα της χώρας ως το βαθύτερο πρόβλημα της οικονομίας και κατέδειξε την ανάγκη της παραγωγικής ανασυγκρότησης, με έμφαση στα διεθνώς εμπορεύσιμα προϊόντα.
Τόσο για οικονομικούς όσο και για γεωπολιτικούς λόγους, η αναγκαιότητα παραγωγικής αναδιάρθρωσης και ανάπτυξης της ελληνικής βιομηχανίας έγινε ακόμα πιο επιτακτική μετά την έναρξη της υγειονομικής κρίσης.
Ήδη σε παγκόσμιο επίπεδο έχει ενταθεί η συζήτηση για την «επόμενη ημέρα» και τους όρους οικονομικής ανασυγκρότησης.