Το Future Loading συνεχίζεται
Το πρόγραμμα Future Loading που πραγματοποιεί η Coca-Cola στην Ελλάδα σε σύμπραξη με το Ίδρυμα Μποδοσάκη συνεχίζεται, με απλές διαδικασίες υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος. Πρόκειται για μία κοινωνική συνεργατική πρωτοβουλία που στοχεύει στη στήριξη όσο το δυνατόν περισσότερων μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (HoReCa) και στην ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο, διευκολύνοντας την ομαλή μετάβασή τους στις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Το πρόγραμμα διεξάγεται με την υποστήριξη και άλλων σημαντικών οργανισμών, τελώντας υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του υπουργείου Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).
Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις έχουν δωρεάν πρόσβαση στα ακόλουθα εργαλεία, επιλέγοντας μέρος ή το σύνολο αυτών με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες και τη δραστηριότητά τους.
Επανεκκίνηση και προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα
● Έλεγχος της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες Αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με τη σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.
● Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition.
● Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής και προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού του ΕΦΕΤ.
● Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check-in/check-out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων.
● Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο.
Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού
● Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού μάρκετινγκ, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας από τo Found.ation, με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition.
● Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX), με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition.
● Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο «Digital Marketing & Marketplaces in the new world» από το efood.
Διαφημιστική προβολή και προσέλκυση πελατών
● Παροχή online διαφημιστικού χώρου από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στην ιστοσελίδα www.athinorama.gr, και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good».
● Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη.
● Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο από τη Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily).
Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών κυκλικής οικονομίας και ανακύκλωσης, σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης
● Παροχή του Zero Waste Future Οδηγού της Coca-Cola.
● Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού.
● Online workshops και σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις.
● Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων.
● Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης.
Οι ιδιοκτήτες μικρών ανεξάρτητων επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας μπορούν να δηλώσουν εύκολα συμμετοχή και, παράλληλα, όσοι πολύτιμοι εταίροι επιθυμούν να στηρίξουν την πρωτοβουλία μπορούν να κάνουν εύκολα τη δωρεά τους στην ιστοσελίδα: