ΖΑΡΚΑΔΑ ΑΝΝΑ

Τμήμα: 
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τηλέφωνο: 
8203 981

Η Άννα Κ. Ζαρκάδα είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πτυχίο Εμπορικών Επιστημών με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ από

το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (1988), Πτυχίο Master of Science (by research) στο Διεθνές Μάρκετινγκ από το University of Manchester (1993) και διδακτορικό στο Μάρκετινγκ από το Queensland

University of Technology (1998).

Έχει διατελέσει μέλος ΔΕΠ στο Queensland University of Technology και το Griffith University και έχει διδάξει Μάρκετινγκ, Επιχειρησιακή Ηθική, Επικοινωνία και Μεθοδολογία της Έρευνας στο Manchester School of Management, το

Teesside Business School, το ΤΕΙ Πειραιά και το Gaimusho Kenshujo (Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Εξωτερικών της Ιαπωνίας).

Οι εργασίες της πάνω σε θέματα Διεθνούς Μάρκετινγκ και πωλήσεων (με έμφαση στις αγορές της Αυστραλίας, Ελλάδας, Ηνωμένου Βασιλείου, ΗΠΑ, Ιαπωνίας, Ινδονησίας, και Ρωσίας), καταναλωτικής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο, και

ηθικής του B2B και B2G Μάρκετινγκ έχουν παρουσιαστεί σε 50 δημοσιεύσεις σε αναγνωρισμένα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους και πρακτικά διεθνών επιστημονικών συνεδρίων με κριτές. Τρεις από αυτές έχουν βραβευτεί από το

International Journal of Retail and Distribution Management, την Australia and New Zealand International Business Academy και την American Marketing Association. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα

των διευθυντικών στελεχών και την εταιρική κοινωνική ευθύνη στη Σιγκαπούρη, την Αυστραλία και την Τουρκία.

Έχει διατελέσει κριτής σε διεθνή συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά (Journal of International Marketing, Journal of Business and Industrial Marketing, Journal of Business Ethics κ.ά.), καθώς και μέλος επιστημονικών επιτροπών διεθνών

συνεδρίων, πρόεδρος θεματικής ενότητας στο συνέδριο της Academy of Marketing Science και επιστημονικός σύμβουλος εκδοτικών οίκων (Taylor & Francis, McGraw-Hill, John Wiley κ.ά.). Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών και προγραμμάτων συμβουλευτικής

σχετικά με τη διαπολιτισμική και τη στρατηγική επικοινωνία και τη διείσδυση και ανάπτυξη διεθνών αγορών για τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα στην Ελλάδα, την Αυστραλία και την Ιαπωνία.

Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στον καταναλωτικό εθνοκεντρισμό σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες, και τις πολιτικές σηματοποίησης (branding) και τιμών (pricing).

Αναλυτικό Βιογραφικό:[pdf]