Εισαγωγή στο Μάνατζμεντ εταιρικές λειτουργίες

ISBN:
978-618-83313-1-0
Τιμή:
35,00 €
Έτος:
2018
Αρ. Σελίδων:
352
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ
Το βιβλίο προσεγγίζει το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων παρουσιάζοντας και αναλύοντας τις βασικές λειτουργίες που επιτελούν. Συνίσταται από εννέα περιεκτικά κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο προσεγγίζει βασικές έννοιες του μάνατζμεντ, προκειμένου να εντάξει τον αναγνώστη στον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων. Το δεύτερο κεφάλαιο χαρτογραφεί το εσωτερικό περιβάλλον μίας επιχείρησης, εντός του οποίου επιτελούνται οι εταιρικές λειτουργίες που προσεγγίζονται στα επόμενα κεφάλαια, δηλαδή από το τρίτο έως και το όγδοο. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται και αναλύονται η λειτουργία μάρκετινγκ (βλ. κεφάλαιο 3), η λειτουργία πωλήσεων (βλ. κεφάλαιο 4), η λειτουργία χρηματοοικονομικών και λογιστικής (βλ. κεφάλαιο 5), η λειτουργία διοίκησης ανθρωπίνων πόρων (βλ. κεφάλαιο 6), η λειτουργία διοίκησης παραγωγής (βλ. κεφάλαιο 7) και η λειτουργία διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας (βλ. κεφάλαιο 8). Τέλος, το ένατο κεφάλαιο περιγράφει τη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού στις επιχειρήσεις.
> Δήλωση Προσβασιμότητας
> Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
> Φόρμα Yποβολής Παραπόνων και Ενστάσεων Φοιτητών/Φοιτητριών
© Copyright 1996 - 2023 | Athens University of Economics and Business