Σαριδάκης Χαράλαμπος

Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ & Διευθυντής Έρευνας στο Τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης του Πανεπιστημίου Ληντς, Ηνωμένο Βασίλειο

Επιδράσεις του πληθωρισμού στην καταναλωτική συμπεριφορά

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - Πληθωρισμός, Ακρίβεια και Συμπεριφορά Καταναλωτή

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ | Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή του ΟΠΑ

Στρατηγικές προσαρμογής επιχειρήσεων σε περιβαλλοντικά σοκ

Δρ Χαράλαμπος Σαριδάκης

Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ & Διευθυντής Έρευνας στο Τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης του Πανεπιστημίου Ληντς, Ηνωμένο Βασίλειο