Σύντομο Βιογραφικό

ΒΡΕΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΔΑΜ

CVphotoΑναπληρωτής Καθηγητής

210-8203 804
avrehop@aueb.gr

Πλήρες Βιογραφικό [pdf]

Ο Αδάμ Βρεχόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Από το 2003 είναι Επιστημονικός Υπεύθυνος της Ερευνητικής Ομάδας Διαδραστικού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών (Interactive Marketing and Electronic Services - IMES) του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν "ELTRUN" του Τμήματος ΔΕΤ της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ. Από το 2008 είναι μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει ερευνητής της Eρευνητικής Ομάδας Electronic Business Interaction (EBI) στο Πανεπιστήμιο Brunel της Μεγ. Βρετανίας. Έχει πολυετή διδακτική εμπειρία στο πλαίσιο πολλών προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών και σημαντική ερευνητική δραστηριότητα στα γνωστικά αντικείμενα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος (PhD) από το τμήμα Information Systems and Computing του Πανεπιστημίου Brunel της Μεγ. Βρετανίας, Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Athens Laboratory of Business Administration (ALBA) και Πτυχίου (BSc) από το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΟΠΑ. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος ερευνητικών έργων και έχει ευρεία διοικητική εμπειρία στη διοργάνωση και στο συντονισμό συνεδρίων, θεματικών ενοτήτων σε συνέδρια, εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνητικών και επαγγελματικών σεμιναρίων, ομάδων εργασίας, κ.α. καθώς και σημαντική διδακτική εμπειρία στο πλαίσιο επαγγελματικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Επίσης, έχει επιβλέψει με επιτυχία σειρά διδακτορικών και μεταπτυχιακών διατριβών και μελετών πεδίου. Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει συνολικά πάνω από 100 δημοσιεύσεις ερευνητικών εργασιών σε πρακτικά διεθνών επιστημονικών συνεδρίων, συλλογικούς τόμους και επιστημονικά περιοδικά (Journal of Retailing, Information Systems Journal, Journal of the Academy of Marketing Science, International Journal of Information Management, European Journal of Marketing, Information & Management, κ.α.), 2 βιβλία, 1 συλλογικό τόμο ως co-editor, 1 ενότητα σε βιβλίο, εκπαιδευτικό υλικό σε ψηφιακή μορφή (π.χ. μελέτες περιπτώσεων, κ.α.), σειρά άρθρων σε κλαδικά έντυπα και στον τύπο, ενώ σύμφωνα με το Scopus έχει 243 ετεροαναφορές στο δημοσιευμένο έργο του (τελευταία ενημέρωση Ιούλιος 2014). Έχει διατελέσει associate editor, guest editor, μέλος editorial boards και reviewer σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και μέλος επιστημονικών επιτροπών, associate editor, track chair, session chair και reviewer σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Τέλος, έχει διατελέσει μέλος διαφόρων επιστημονικών φορέων και, μεταξύ άλλων, έχει συμμετάσχει σε διάφορες κλαδικές εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες σχετικές με τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα (π.χ. προσκεκλημένος ομιλητής, μέλος επιστημονικών επιτροπών αξιολόγησης, οργάνωση και συντονισμός θεματικών ενοτήτων σε συνέδρια, κ.α.), ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί ως στέλεχος επιχειρήσεων και ελεύθερος επαγγελματίας στα αντικείμενα του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων.


Εκτύπωση Σελίδας